Система уніфікованих комунікацій
Технологія, за якої всі засоби зв’язку, пристрої та системи передачі об’єднані в систему, що дозволяє користувачам встановити зв’язок з будь-яким іншим абонентом, у будь-який час і з будь-якого місця. Єдине комунікаційне поле для співробітників компанії, її контрагентів. Багатофункціональність, інтерактивна взаємодія, дотримання високих стандартів відмовостійкості та інформаційної безпеки.
Технології, що становлять систему уніфікованих комунікацій:
- миттєві повідомлення (чат);
- інформація про присутність (presence);
- телефонія (включаючи IP-телефонію);
- відеоконференцзв’язок;
- спільна робота над документами;
- управління викликами з розпізнаванням мови з уніфікованими поштовими системами (голосова пошта, електронна пошта, факс).