Політика у сфері якості
Основним положенням політики у сфері якості ТОВ “АЙТІС” є пріоритет надання якісних ІТ послуг своїм Клієнтам з проектування, розробки та впровадженні інфраструктурних, мережевих, інженерних рішень, рішень у сфері кібербезпеки та бізнес застосунків.
Компанія націлена на завоювання лідируючих позицій на ринку України, шляхом задоволення потреб своїх Клієнтів, побудови із ними партнерських професійних відносин, надання якісних інноваційних ІТ рішень.
Політика у сфері якості відповідає та сприяє досягненню цілей компанії.
Для реалізації цілей і політики якості, в Компанії сформована і постійно вдосконалюється Система управління якістю. ТОВ «АЙТІС» спрямовує всі зусилля на безперервне вдосконалення персоналу та процесів для підвищення рівня якості та інноваційності послуг, що надаються.
Ключовими принципами політики в сфері якості ТОВ “АЙТІС” є:
- вдосконалення системи якості та запровадження найкращих практики задля поліпшення якості та результативності проектів, як приклад Customer Success, тощо.
- дослідження та використання сучасних інноваційних інформаційних технологій від провідних світових виробників
- залучення кожного співробітника компанії до досягнення цілей у сфері якості та свідома відповідальність співробітників. Кожен співробітник Компанії розуміє, що від якості результатів його праці залежить якість роботи інших співробітників і Компанії в цілому
- підвищення надійності, відповідності та якості нашої продукції та послуг
- безперервне зростання кваліфікації та професійного рівня співробітників. використання кращих практик менеджменту, організація виробничих процесів відповідно до ISO 9001:2015
- партнерство та співпраця між всіма учасниками процесу: клієнтів, вендорів, постачальників, співробітників Компанії, задля якісного виконання проекту
- зобов’язання керівництва — вище керівництво організації є головним гарантом створення сприятливих умов для розвитку системи управління якістю, впровадження передових методів управління та проведення робіт і гарантує доведення до персоналу вимог Замовника, державних та інших регламентуючих вимог щодо продукції (послуги)
Керівництво ТОВ “АЙТІС” бере на себе всю повноту відповідальності за реалізацію Політики в сфері якості на всіх рівнях і приймає зобов’язання щодо постійного поліпшення загальної її результативності.