Послуги

Техпідтримка

Технічна підтримка — один із пріоритетних напрямків нашого портфеля корпоративних послуг.

Наша компанія пропонує послуги технічної підтримки обладнання компанії Cisco першої та другої лінії (L1 & L2), що дозволяє гарантувати високу доступність супроводжуваних сервісів.

Наші інженери сертифіковані за основними архітектурами вендора і готові забезпечити доступність Ваших сервісів на базі узгоджених із Вами сервісних умов (SLA).

Комплекс послуг технічної підтримки може бути дуже різноманітним, залежно від завдань і цілей, які стоять перед Вашим бізнесом. Якщо Вам необхідна підтримка протягом декількох годин на день або Ви бажаєте віддати всі Ваші сервіси на аутсорсинг, ми готові обговорювати пакет послуг конкретно для Вас. Наш підхід до надання технічної підтримки передбачає роботу згідно із чітко узгодженим і затвердженим SLA, виходячи насамперед із Ваших пріоритетів.